REGULAMIN ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
Postanowienia ogólne

  • Niniejszy Regulamin rozpatrywania reklamacji określa tryb zgłaszania i ewentualnego usuwania wad lub wymiany urządzeń, na które została udzielona gwarancja, a które to zostały zakupione przez Przedsiębiorcę.
  • Niniejszym określeniom nadano następujące znaczenie:
    • Gwarant – Verna sp. z o. o., z siedzibą w: ul. Aleja Prymasa Tysiąclecia 46/1, 01-242 Warszawa, wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy, XIX Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0001047663, NIP: 5273067158, REGON: 525902532,
    • Reklamowany Towar – towar, na który została udzielona gwarancja;
      Przedsiębiorca – podmiot prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową.

Zgłoszenie reklamacji

  • Reklamację należy zgłosić wysyłając wypełniony formularz (pobierz wzór) na adres: reklamacje@vernagsm.pl

Wysyłka

  • Przedsiębiorca powinien przesłać Reklamowany Towar na adres:
    Verna Sp. z o.o.
    Al. Prymasa 1000-lecia 46/312
    01-242 Warszawa
  • Przedsiębiorca powinien dołączyć do Reklamowanego Towaru:
    • Formularz reklamacyjny (do pobrania na górze strony)
    • Elementy zestawu, z którymi towar reklamowany został zakupiony (np. ładowarka z kablem, słuchawki z etui ładującym i kablem), jeżeli dany zestaw został zakupiony, jako jeden produkt.
  • Przesyłka powinna zostać odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniami, na czas transportu.
  • Dział Reklamacji przeprowadza weryfikację Reklamowanego Towaru oraz otrzymanych dokumentów.

Warunki gwarancji

  • Gwarancją nie są objęte:
    • towary, których okres gwarancji minął;
    • towary z  widocznymi śladami ingerencji niezgodnymi z przeznaczeniem produktu;
    • towary modyfikowane lub uszkodzone w wyniku próby samodzielnej naprawy
    • towary nieopatrzone opisami usterek
  • W przypadku uznania reklamacji za zasadną Gwarant:
    dostarczy Przedsiębiorcy towar wolny od wad, lub wystawi fakturę korygującą na reklamowany towar, do faktury wskazanej przez Przedsiębiorcę

Terminy
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni. od dnia jej otrzymania.
Postanowienia końcowe

  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.
  • Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 16.08.2022 roku.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Informujemy, że istnieją możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie z nich ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.

  • Konsument może zwrócić się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dotyczących zawartej Umowy sprzedaży do Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.).
  • Konsument może również wystąpić z wnioskiem o rozpoznanie sporu dotyczącego zawartej Umowy sprzedaży przez stały sąd polubowny działający przy odpowiednim wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.).
  • Komisja Europejska udostępnia również platformę do internetowego rozstrzygania sporów między Konsumentami i Przedsiębiorcami (platforma ODR). Jest ona dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
×

Dziękujemy za rejestrację w firmie Verna Sp. z o.o., w celu uzyskania szybszego dostępu do cen w sklepie internetowym prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta w celu ustalenia warunków współpracy.

Tel.: +48 22 631 06 00 lub E-mail: biuro@vernagsm.pl