REGULAMIN ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin rozpatrywania reklamacji określa tryb zgłaszania i ewentualnego usuwania wad lub wymiany urządzeń, na które została udzielona gwarancja, a które to zostały zakupione przez Przedsiębiorcę.
- Niniejszym określeniom nadano następujące znaczenie:
- Gwarant – Verna sp. z o. o., z siedzibą w: ul. Aleja Prymasa Tysiąclecia 46/1, 01-242 Warszawa, wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy, XIX Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0001047663, NIP: 5273067158, REGON: 525902532,
- Reklamowany Towar – towar, na który została udzielona gwarancja;
Przedsiębiorca – podmiot prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową.
Zgłoszenie reklamacji
- Reklamację należy zgłosić wysyłając wypełniony formularz (pobierz wzór) na adres: reklamacje@vernagsm.pl
Wysyłka
- Przedsiębiorca powinien przesłać Reklamowany Towar na adres:
Verna Sp. z o.o.
Al. Prymasa 1000-lecia 46/312
01-242 Warszawa - Przedsiębiorca powinien dołączyć do Reklamowanego Towaru:
- Formularz reklamacyjny (do pobrania na górze strony)
- Elementy zestawu, z którymi towar reklamowany został zakupiony (np. ładowarka z kablem, słuchawki z etui ładującym i kablem), jeżeli dany zestaw został zakupiony, jako jeden produkt.
- Przesyłka powinna zostać odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniami, na czas transportu.
- Dział Reklamacji przeprowadza weryfikację Reklamowanego Towaru oraz otrzymanych dokumentów.
Warunki gwarancji
- Gwarancją nie są objęte:
- towary, których okres gwarancji minął;
- towary z widocznymi śladami ingerencji niezgodnymi z przeznaczeniem produktu;
- towary modyfikowane lub uszkodzone w wyniku próby samodzielnej naprawy
- towary nieopatrzone opisami usterek
- W przypadku uznania reklamacji za zasadną Gwarant:
dostarczy Przedsiębiorcy towar wolny od wad, lub wystawi fakturę korygującą na reklamowany towar, do faktury wskazanej przez Przedsiębiorcę
Terminy
Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni. od dnia jej otrzymania.
Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 16.08.2022 roku.
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Informujemy, że istnieją możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie z nich ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.
- Konsument może zwrócić się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dotyczących zawartej Umowy sprzedaży do Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.).
- Konsument może również wystąpić z wnioskiem o rozpoznanie sporu dotyczącego zawartej Umowy sprzedaży przez stały sąd polubowny działający przy odpowiednim wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.).
- Komisja Europejska udostępnia również platformę do internetowego rozstrzygania sporów między Konsumentami i Przedsiębiorcami (platforma ODR). Jest ona dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.